MALİ DANIŞMANLIK HİZMETLERİNİN KALİTELİ VE YENİLİKÇİ YÜZÜ; İNDEX DENETİM A.Ş.
Bursa’nın önde gelen Mali Müşavirlik ve Denetim firmaları arasında yer alan İndex Denetim, sunduğu hizmetler ile geleceği yakalamak ve büyümek isteyen vizyon sahibi firmalar için hizmet vermeye devam ediyor. Yatırım, planlama ve mali hizmetler konusunda da müşterilerine çözümler sunan İndex Denetim A.Ş.’yi kurucu ortakları olan Tuncay Kiraz ve Ayhan Salman’a sorduk.

“MALİ MÜŞAVİRLİK HİZMETLERİNE EKİP RUHU KATTIK”
Soru; İndex Denetim A.Ş. ‘nin çalışma prensipleri hakkında sizden bilgi alabilir miyiz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Piyasada irili ufaklı bireysel anlamda iş yapan mali müşavirlik firmaları vardır. Bu firmalar genellikle bireysel anlamda çalışma yapmaktadırlar. Ekip veya takım ruhu ile çalışmamaktadırlar. Bizler firmamızda bir farklılık yaratarak ekiplerimize ekip ve takım ruhunu aşılamak yoluna gittik. Bu takım ruhunu eğitimlerimiz ile güçlendirdik ve eğitimlerimizi düzenli toplantılar ile destekliyoruz. İndex Denetim A.Ş. bu anlayış ile firmaların mali konularında, SGK konularında, vergi konularında ve finansal konularında çözüm ortağıdır. Bu konularda sadece Bursa bazlı değil, uluslararası çözüm ortağıdır. Uluslararası derken de; çalışmış olduğumuz firmalar Alman uyruklu ve yabancı sermayeli firmalardır. Dolayısı ile bu yabancı sermayeli firmaların Türkiye’de iş yapabilirliğini ve hangi raporlamalara ihtiyacı olduğunu iyi bilen bir firmayız. Artı olarak İndex, inşaat muhasebesinde uzman bir ekibe sahiptir ve indirimli orana tabi (sektörün en çok ihtiyaç duyduğu uzmanlıklardan birisidir)KDV iadesinde uzman bir kurumdur. Yani inşaat sektöründe çalışan firmaların KDV ‘sini alabileceği güvenilir adreslerinden birisidir. Yine bugün firmamızın diğer irili ufaklı veya gelişmiş olan firmalardan farkı, mermer sektöründe özellikle Çin piyasasına ihracat yapan firmaların mali müşavirliğini ve bunların ihracatına yön veren ve sektörde en iyi 10 firmanın mali müşavirliğini yapan Bursa’daki tek firmayız.

Soru: Bize kuruluş hikayenizden kısaca bahsedebilir misiniz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : İndex Denetim’in A.Ş. düzeyinde kuruluşu 15 Ocak 2015 tarihinde gerçekleşmiştir. Ancak sektördeki geçmişimiz 1996 yılın dayanmaktadır.  Başladığımızda 2 kişiydik. Şuan 11 kişiyiz. Firmada kurucu ortaklar olarak ben Tuncay Kiraz, Ayhan Salman ve Hacer Topkara Yıldız olmak üzere 3 ortağımız ile hareket ediyoruz. Buna bağlı olarak deneyimli ekibimizle de hizmet vermeye devam ediyoruz. Sektördeki deneyimimiz ve Bursa’daki tanınırlığımız ve firma sıralamaları arasında lider bir kuruluş olmamız da bizleri tercih sebeplerinden birisi haline getirmektedir.

“YAPAMAYACAĞIMIZ BİR SORUMLULUĞU ALMIYORUZ”
Soru : Hangi sektörlerde hizmet veriyorsunuz;
Cevap (Tuncay Kiraz) : İndex A.Ş. ağırlıklı olarak Bursa’nın can damarlarından biri olan otomotiv sektöründe hizmet vermektedir. Bu sektörde Bursa’nın önde gelen firmalarına mali müşavirlik, danışmanlık ve eğitim hizmeti veriyoruz. Bunun yanı sıra, mermer sektörü, inşaat sektörü, gıda sektörü ve hizmet sektörlerine hizmet veriyoruz. Ancak özellikle belirtmek istiyorum ki tekstil sektörüne hiç ilgilenmiyoruz. Biz tekstil sektörü mali müşaviri değiliz. Biz her firma ile çalışma düşüncesinde değiliz. Temel gaye olarak da bu sektörlere hizmet verirken aynı zamanda kendimiz de bu firmalardan bir şeyler öğrenmek düşüncesi ile çalışmaya gayret ediyoruz. Amacımız burada kesinlikle maddiyatı ön plana çıkarmak değildir. Yapamayacağımız bir sorumluluğu firma olarak almamaya çalışıyoruz.
(Tuncay Kiraz) : Bu anlamda hizmet vereceğimiz firmayı bir anlamda bizler seçiyoruz. Kaliteli hizmet verebileceğimiz firmalarla çalışmaya gayret ediyoruz. Onların da bizim hizmetimizi almak için talepkar olmalılar. Vizyon sahibi olan firmaları tercih ediyoruz. Çünkü bizler çok farklı ve kaliteli bir hizmet veriyoruz. Raporlamalarımız çok farklı. Yönetim muhasebesine dayanan raporlamalarımız var. Bu hizmeti alma olgunluğuna gelen firmalarla çalışmak istiyoruz.

Soru: Tam olarak hangi alanda hizmet veriyorsunuz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Biz tam anlamı ile mali müşavirlik hizmeti veriyoruz. Firmaların mali yapılarına yön veriyoruz. Muhasebelerini tutuyoruz, defterlerini tutuyoruz. Vergi durumlarını kontrol ediyoruz. beyannamelerini veriyoruz. Ticaret Odası’ndaki işlemlerini yapıyoruz. SGK ile ilgili işlemlerini, şirket ortaklık yapılarıyla ilgili işlemlerini ve Türk Ticaret Kanunu hizmetlerini gerçekleştiriyoruz. Şirketlerin yapılanmalarını kontrol ediyoruz. Bu konularla ilgili çözüm ortaklarımız da var. Hizmet verdiğimiz firmaların sadece mali yönden değil hukuki yönden de değerlendirilmesi gerekiyor. Maliye, aynı zamanda hukukun da bir parçasıdır. Dolayısı ile çözüm ortağı olduğumuz çeşitli avukatlarımız da var. Gerek vergi konusunda gerekse şirketler hukuku konusunda gerekse de SGK ve iç hukuk konusunda çözüm ortaklarımız mevcuttur.

“FİRMALARIMIZA YATIRIM DANIŞMANLIĞI HİZMETLERİ DE SUNUYORUZ”
Soru: Farklılık yaratan hizmetleriniz nelerdir?
Cevap (Tuncay Kiraz) : İndex Denetim A.Ş.’nin en önemli farklarından birisi de yatırım yapacak firmalara yatırım teşvik belgesi ve kredi ihtiyaçları ile ilgili olarak yön verebilen kurumlardan birisidir. Burada firmaların hangi sektörle ilgili faaliyette bulunacağı, o sektörle ilgili makine ve teçhizat almak isteyeceği, hangi yolla alması gerektiği ve yatırım teşvik belgesine ihtiyaç duyacağı, nerede yatırım yapacağı, hangi yolla yatırım yapacağı konularını araştırarak ona göre yatırım teşvik belgesi alıp almayacağı konusunda tüm bunların değerlendirmesini gerçekleştiriyoruz. Ona göre yatırım teşvik belgesi alıp, bu belgeyi aldıktan sonra makinaların KDV ‘sini ödememesi ve yapmış olduğu yatırımın yatırım oranı kapsamında vergi oranını diğer sektördeki faaliyette bulunan firmalara göre daha düşük vergi ödeyerek rekabetçi olma düzeyini ön plana çıkarmalarına vesile oluyoruz. Sektörde yatırım yapılan miktar tutarı kadar aynı zamanda çalıştırılan kişinin işveren prim payını da ödememiş olarak maliyetlerini daha minimum düzeye çekme imkanı sunuyoruz. Bu da bizim firmalara yaptırım yaparken yön verebileceğimiz konulardan birisidir.
(Tuncay Kiraz) : Bizlerin amacı tamamen hizmet için zevk duyacağımız yenilikçi ve değişken firmalara talibiz. Bizim için firmaların az ya da çok ciro yapması önemli değildir. Bizler karşımızdaki firmanın mali müşavirliğe, muhasebeye veya işine verdiği önemi yapacağımız eğitimler ile onların bilgi düzeyini üst seviyeye çıkararak bu alanda bir farkındalık oluşturuyoruz.

“AMACIMIZ FİRMALARA STRATEJİK YATIRIM YAPABİLME YETENEĞİ KAZANDIRMAK”
Soru: Çalıştığınız firmalarda ne gibi farkındalıklar oluşturuyorsunuz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Biz firmalara bir şey anlatmaya çalışıyoruz. O da şu; Bizim size verdiğimiz hizmet sadece hesaplarınızın tutulması, vergisel yükümlülüklerinizin gününde yerine getirilmesinden ibaret değildir. Burada size sunacağımız hizmetler, bilgi ve birikimler, aslında sizin iş hayatınızda maliyetlerinizi düşürme noktasında, yönetimsel kararlarınızı alma konusunda, firmanızın geleceğine stratejik olarak bir yön verme noktasında fayda sağlayabileceğimiz hizmetler olmalıdır. Bizim de amacımız budur. Sadece bu ayın 23 ünde muhtasarım var, 24 ünde KDV var. Ay sonu sigortam var. Bu konularda destek sağlamak değil. Biz bir yatırım yapmak istiyoruz. Büyümek istiyoruz. Nasıl hareket edelim Nerede yapalım bu yatırımı? Ne şartlarda yapalım? OSB ’de mi olsun? Şehir dışında mı olsun? Nerede olsun? Bizim sektörümüz nelerden faydalanıyor? Biz işin bu noktasında da olmak istiyoruz ki firmamız çalıştığımız firmaya başka faydalarda da bulunabilsin. Bir planı veya projesi olan yatırımcılar, işverenler ya da işini büyütmek isteyenler ya da farklı sektörlere girmek isteyen firma yatırımcılar olabilir. Bu noktada geldiklerinde kafasındaki düşünceleri bizimle paylaşıyorlar. Bizler de onların bu süreçlerinde şirketlerinin kuruluş aşamasından, yatırımın işleyişi sürecinde kendi faaliyetlerinde maliyetlerini azaltmak ve kendilerine stratejik olarak yön vermek noktalarında katkı sağlamaya çalışıyoruz. Hedefimiz de bu konularda firmalara da elimizden gelen desteği vermektir.

Soru: Firmalarınıza hangi konularda tavsiyelerde bulunuyorsunuz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Müşterilerimiz ile periyodik zamanlarda toplantılar yapıyoruz. Kendi firmalarının durumları hakkında bilgiler veriyoruz. Bu bağlamda akışları ve bulundukları pozisyonlar hakkında geleceğe yönelik hangi alanlarda nasıl hareket etmeleri konusunda yön veriyoruz. Daha sonra tabi burada kalmıyor. Takip süreci başlıyor. Tavsiyelerimizle alakalı olarak firmanın hareket tarzı ve bu hareket tarzı neticesinde hedeflediğimiz noktada mıyız değil miyiz? 2-3 aylık bir periyot sonrasında tekrardan bir toplantı yapıyoruz. Yasal olarak zaten bazı şeyler bir gösterge olabiliyor. Sadece o değil ama bir yandan vergisel yükümlülükler de devreye giriyor. Mali tablolar 3 ayda bir hazırlandıkça da ilk üç aylık veriler bizlere gösterge oluyor. Kimi firmalar daha yakın frekanslarda verilerini görmek istiyor. Genellikle de öyledir zaten. O yüzden bazı firmalarımızda bu periyotlar aylık oluyor. O da yönetimin talebine göre değişiyor.


“FİRMALARIN MALİ SİSTEMLERİ YOK”
Soru : Uzman gözüyle bakıldığında firmalarda eksik olan nokta tam olarak nedir?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Firmalarda özellikle en çok ihtiyaç duyulan şey mali sistemin kurulmasıdır. İşte bu sistemin kurulması noktasında danışmanlık hizmetleri çok önemli bir yer tutmaktadır. Bu sadece bir mali müşavirlik konusu da değil. Ancak biz her şey değiliz. Her konuda iddiamız yok. Biz müşterimize akışın nasıl olması gerektiği konusunda tavsiyede bulunuyoruz. Kurumsal tüm firmalar da bu şekilde hareket etmek zorunda. Bizim için günü geldiğinde müşterinin taleplerini karşılamak çok önemlidir. Her sektörde öyledir. Müşteri memnuniyeti her zaman ön planda tutmak zorundayız. Otomotivde ‘just in time’ anlayışı vardır. Bizde de günü ve yeri geldiğinde her şeyi hazır tutmaya çalışıyoruz. Biz hazırlıklarımızı önceden yapar günü geldiğinde hizmetimizi en iyi şekilde vermeye çalışırız. Biz burada mali konularda danışmanlık yapıyoruz. Örneğin firma bir yazılım kurmak istiyor diyelim. Yerleştirilmekte olan sistem ya da yazılımların mali alt yapısının nasıl olması ve oraya girilen verilerin şirketin mali tablolarına nasıl yansıtılması gerektiği konusunda o bağlantıları kuruyoruz. Orada verilen maliyetlerin doğru akması lazım ki bizler de maliyet konularında doğru hizmeti verebilelim. Ancak dediğim gibi biz yazılım konusunda hizmet vermiyoruz. Sadece işin bizi ilgilendiren yani mali boyutunun nasıl olması gerektiği konusunda fikir veriyoruz.

Soru: Çalıştığınız firmaların personelleri ile düzenli toplantılar yapıyor musunuz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Kendi personelimize periyodik olarak eğitim düzenliyoruz. Mali, SGK ve vergi mevzuatı konularında eğitimlerimiz oluyor. Kendi işimizle alakalı her türlü eğitimi çalışanlarımıza eksiksiz veriyoruz. Firmalarımıza da öncelikli olarak muhasebe personeli ya da mali işler konusunda çalışan personellere kendi faaliyet alanımızla alakalı bilgi ve deneyimlerimizi paylaştırarak eğitimler veriyoruz. Şuan çok yakın zamanda e-defter uygulamalarıyla ilgili planladığımız eğitimlerimiz olacak. Mevzuatta yapılan değişiklikler ile e-defter ve e-fatura kapsamına giren firmalarımızın sayısı arttı. Bizim de kendi portföyümüzdeki firmaların bu kapsamda sayısı arttı. İlk etapta sonbahar döneminde firmalarımıza bu eğitimleri vererek 2016 yılından itibaren firmalarımızın bu sistemde sağlıklı bir şekilde çalışmalarını sağlayacağız.

“FİRMALARIMIZIN KDV İADELERİNİ ALMALARINDA KOLAYLIK SAĞLIYORUZ”
(Tuncay Kiraz) Aynı zamanda ihracatçı firmalarımızla ilgili olarak KDV iadesi sürecimiz var. İhracatçı firmalarımız yurt dışına yapmış olduğu ihracat nedeniyle devletten alması gereken KDV iadelerini bizim firmamız sayesinde kolaylıkla alabiliyor. Firmamız vergi iadesi konusunda her türlü çalışmayı yapan ve müşterilerine en ufak bir sorun çıkarmayan bir firmadır. Bu konuda da diğer firmalardan önemli bir farklılığımız mevcuttur.

Soru: Yurt dışı firmalarına ne gibi danışmanlık hizmeti veriyorsunuz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Yurt dışından gelip ülkemizde yatırım yapmak isteyen, şirket kurmak isteyen firmalarımıza da kuruluş aşamasından şirketin kuruluş ve devam aşaması içerisinde yer alıyoruz. Genel anlamda yurt dışından gelen firmalarımıza insanlarımızın yaklaşımı farklı olabiliyor. Bizim fiyat politikalarımız müşterimizin memnuniyeti ve sürekliliğidir. Yani şunu demek istiyorum. Gelen firmaya çok uçuk fiyat veren, ya da insanı yatırım yapmaktan vazgeçecek kadar sıkan bir firma değiliz. Bazı insanlar çok absürt fiyatlar teklif edebiliyorlar ve insanları kaçırabiliyorlar. Bizler hizmet verdiğimiz firmalarımızın sürekli olarak çalışmasını isteyen firmayız. Bizim fiyatlarımız ise gayet makul ve mantıklıdır. Biz masraf artı hizmet bedeli şeklinde çalışan evrak mukabil çalışan bir firmayız. Biz total fiyatları hiçbir zaman söylemeyiz. Biz birçok sektörün ihtiyacını ve sorunlarını bilen bir firmayız. Bizim açımızdan temel ilkedir bu. Şeffaflığı ön planda tutarız. Bizim hizmet verdiğimiz firmaları zarara uğratmak gibi bir lüksümüz yoktur. Asla mükelleflerimizi ve hizmet verdiğimiz firmaları zarara uğratamayız. En çabuk ve doğru bilgi vermek zorunda olduğumuzu iyi biliyoruz.

“FİRMALARIMIZI AİLEMİZ GİBİ GÖRÜYORUZ”
(Tuncay Kiraz) Firmalarımızı yakından takip eden bir firmayız. Firmalarımızın sosyal olarak yapmış olduğu faaliyetlerde her zaman yanında olan onları destekleyen gerekirse sponsor olan bir firmayız. Yine firmalarımızın sosyal olarak çalışmış oldukları faaliyetlerde her zaman yanında olmaya çalışıyoruz. Yani müşterimizin düğününde de varız, dans kursu açtıklarında da yanlarında olmaya çalışıyoruz. Çalıştığı kurumu ailesi gibi gören ve onların her türlü faaliyetinde yanında olmaya çalışan bir danışmanlık ofisiyiz.

Soru: İndex Denetim A.Ş. nasıl kuruldu?
Cevap (Tuncay Kiraz) : İndex Denetim A.Ş. biraz da sektörel ihtiyaçlardan dolayı doğdu. Artık mevzuatlar da onu ön görüyor. Belli bir limiti aşmış firmaların hesaplarının bağımsız bir göz tarafından denetime tabi tutulması ihtiyacını doğurdu. Biz de kendimizi bu yeni yapıya göre organize ettik. Şuanda bir firma halka açıldığında veya bunun hazırlığını yapmaya başladığında, daha da aşağılara iniyorum bir bankadan kredi çekeceğinde bile vermiş olduğu bilançonun bağımsız bir göz tarafından denetlenmiş, hesaplarının doğruluğunun güvenilir kişiler tarafından teyit edilmiş olma ihtiyacı var. Sektörde bu yönde bir ihtiyaç ve yasal bir düzenleme var. Bizim ortaklarımızın denetçi unvanlarımız var. Biz bu bağlamda firmalarımıza hizmet verebiliriz. Firmalarımızın hesaplarını bağımsız bir gözle denetleyip, mali tablolarının güvenirliği hakkında bilgi verebiliriz. Bu bilgiyi, kendileri, firmaları ve 3. Şahıslar hakkında kullanabilirler. Bu firmanın kendi iç ihtiyaçlarından da doğabilir. Hissedarlar bir yönetim kurulu atıyorlar şirketlerinin başlarına ve bu yönetim kurulu faaliyetlerinin denetlenmesi de söz konusu olabiliyor. Yönetim kurulu, mali dönem içerisinde faaliyetini mevzuata uygun bir şekilde devam ettirmiş midir? Yönetimin, hissedarların çizdiği perspektif doğrultusunda hareket ettirerek firmayı o yönde ilerletmiş midir? Yaptığımız hizmet en azından kayıtlar bazında, şirketin ticari hayatının devamı ve sürekliliği konusunda ve bu amaçlar doğrultusunda hareket edip etmediğinin denetlenmesi ve bu konuda bir görüş bildirilmesi noktasında önemlidir.

“DENETİM KİŞİNİN KADERİNE DEĞİL, SİSTEME BIRAKILMALI”
Soru: Firma denetimlerini nasıl yapıyorsunuz?
Cevap (Tuncay Kiraz) : Denetimi ikiye ayırıyoruz. Denetim ve bağımsız denetim. İndex Denetim A.Ş. de öncelikli yapmış olduğumuz iş denetimdir. Birinci olarak hizmet verdiğimiz firmalarımızın denetim süreçlerini organize ediyoruz. Bunu sadece sözde yapmıyoruz.  aylık olarak verilen beyannameleri de kontrol tutanaklarımız var. Örneğin bir KDV beyannamesini verdiğimiz zaman KDV beyannamesinin ekibimizdeki sorumlu kişi tarafından doğru yapılıp yapılmadığının kontrol tutanakları ile beyannamenin arkasında yine kontrol aşamasında işi yapan bir kişi denetimi yapan ortaklarımızdan bir kişi denetim kontrol tutanağında kontrol edip imzalamaktadır. Aynı ay içinde muhtasar için de yine aynıdır. En önemlisi de geçici vergi beyannamesidir. 3’er aylık dönemlerde şirketlerin karını veya zararını hesaplayan vergilerde 7 sayfalık bir kontrol tutanağımız vardır. O da tek düzen Türk muhasebe standartları gereği hesap planının yüz kas hesabından başlayıp 900 nazım hesaplara kadar her hesap planının nasıl kullanılması gerektiğini ve nasıl yapılacağını İndex Denetim A.Ş. ‘nin temel ilkelerinden biri olacak şekilde herkes bunu kontrol etmek zorundadır. Biz de böylelikle tek düzen hesap planının doğru uygulanabildiğini görmüş oluyoruz ve kişinin hata yapma riskini sıfırlıyoruz. Yani biz burada işi kişinin kaderine değil, ilkelerimize bırakıyoruz. Zaman zaman bir personelimiz ayrılmış olsa bile o kişinin bizim açımızdan ne bildiği önemli değil, bizim ilkelerimize göre yeni kişinin hata yapma riskini sıfırlamış oluyoruz. Kişiyi ikinci plana çekmiş oluyoruz. Genel anlamda piyasada mali müşavirlik hizmetleri kişilerin kaderine bırakılmıştır. Yine kendi defterlerini tutmadığımız diğer firmalar için de bağımsız denetim yaparak bu riskleri ortadan kaldırıyoruz.


“DENETİM TAM BİR EKİP İŞİDİR”
(Tuncay Kiraz) Bir meslektaşımızın belli bir oranda müşterisi varsa altında çalışan o kadar personeli var. Personeli çok sıkı kontrol ederek hata yapmamaya çalışıyor. Denetim bir ekip işidir. Bizim de farklılığımız burada ortaya çıkıyor. Bizim ise buradaki en önemli farklılığımız sistemimiz ve denetimimiz. Ekibimizi de sistemimizi de çok iyi kurduk ve zorunlu denetimler ile müşterimize iyi hizmet vermiş olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Biz aynı zamanda Kamu Denetim Kurumu’ndan yetki almış kişileriz. Hizmet vermediğimiz, mükellefimiz olmayan firmalara da bağımsız denetim hizmeti gerçekleştiriyoruz.

“KENDİNİ SÜREKLİ GELİŞTİREN BİR EĞİTİM KURUMUYUZ”
(Tuncay Kiraz) Firma yöneticileri ve personel olarak aylık ya da periyodik eğitimlere gitmeye özen gösteriyoruz. Kendimizi sürekli geliştirmeye çalışıyoruz. Aldığımız belgelerle de bunu gösteriyoruz. Ancak belge almanın yanında kendisini ve sistemini de geliştiren bir denetim ofisiyiz. Farkımız çok açık bir şekilde kendisini gösteriyor. Eksiksiz, kaliteli ve hızlı hizmet veren ender kurumlardan birisiyiz. Hizmet verdiğimiz firmalar son gelişmeler hakkındaki tüm bilgileri bilme ve buna göre çalışmalarını düzenleme ayrıcalığı içerisindeler.

“PERSONELİMİZE ÖZEL ÖNEM VERİYORUZ”
(Tuncay Kiraz) İndex A.Ş. olarak her pazartesi kurum toplantısı yapıyoruz. Önceki hafta yaptığımız çalışmalar ve içinde bulunduğumuz haftada yapacağımız çalışmaları gözden geçiriyoruz. Uyum ve koordineli bir ekip çalışması için her türlü çalışmayı gerçekleştiriyoruz. Personelimizin, huzuru ve mutluluğu için de yine ayrı bir özen gösteriyoruz. Ancak personelimizden de işini en iyi şekilde yapmasını istiyoruz.

“UZMAN VE EĞİTİMLİ KADRO”
(Tuncay Kiraz) İndex Denetim A.Ş. ekibinde 4 Mali Müşavir, 2 Bağımsız Denetçi, 2 Mali Müşavir Stajyeri, 2 muhasebe sorumlusu ve 1 stajyer olarak deneyimli ve eğitimli kadromuz ile firmalarımıza en iyi ve kaliteli hizmeti vermeye çalışıyoruz.